Gebouwindeling & Interieur voor kantoren

 ES-Office – Samen vooruit

De mens centraal

De mens in het gebouw staat bij ES-Office altijd centraal. Medewerkers vormen de bouwstenen van uw organisatie en zijn uw werkkapitaal. Het is dus belangrijk om daar goed voor te zorgen. Hun werkplezier voor uw organisatie is afhankelijk van verschillende factoren, waaronder de werkplek, de sfeer in het gebouw en de aanwezige faciliteiten. Alles moet goed geregeld zijn om prettig te kunnen werken. Uit onderzoek is gebleken dat doelmatigheid de belangrijkste waarde van de werkomgeving is: de werkomgeving moet het werk ondersteunen, de werkplek dient functioneel te zijn en de faciliteiten in orde en in werking.

Werkomgeving en werkplezier

Een prettige werkomgeving zorgt ervoor dat uw medewerkers zich betrokken voelen bij de organisatie, het stimuleert samenwerking en een positieve instelling. Het bepaalt in sterke mate hoe collega’s zich voelen en hoe ze presteren. Een interieurontwerp heeft dus invloed op het welzijn en gedrag van mensen. Voor veel bedrijven is daar nog winst in te behalen en daar kan een doordacht interieurontwerp aan bijdragen.

Wij maken graag interieurontwerpen, waarbij medewerkers worden betrokken. Daarnaast spelen wij met natuurlijk groen, zicht- en looplijnen, afwerkmaterialen die passen bij de identiteit van de organisatie. Wij luisteren naar verbeterpunten en kijken naar andere indelingsmogelijkheden voor kantoorvloeren. Kleine aanpassingen kunnen al veel effect hebben.

Medewerkers die met plezier naar hun werk gaan en na een werkdag ook weer vol energie teruggaan naar huis, geven glans aan uw organisatie en maken uw organisatie succesvol en aantrekkelijk. Hoe houdt u uw medewerkers blij en gelukkig? Maak van uw kantoor een beleving, een levendig trefpunt tussen mensen die verbinding zoeken en bij een organisatie willen horen. Een interessante broedplaats van mensen en ideeën.

Nieuw meubilair of duurzaam hergebruik?

Voor het interieurontwerp kunt u kiezen voor nieuw meubilair, maar het is ook mogelijk om reeds aanwezige meubilair, tweedehandse of opgeknapte meubels en objecten toe te passen. Voor de juiste keuze is het wel van belang dat het meubilair past bij de sfeer en stijl van het gewenste interieur. 

Voor de selectie en keuze van meubels kijken we naar vorm, kleur, afmeting en materiaal en de plaats van bestemming in de ruimte. Bij nieuw of hergebruik selecteren we meubels die het best passen in het ontwerp.
ES-Office werkt vrij en onafhankelijk van vaste leveranciers, omdat wij een interieurontwerp willen realiseren, dat past bij de identiteit van de organisatie en bijdraagt aan het welzijn van de mensen die er wonen of werken.

Wat wilt u veranderen of verbeteren?

Heeft u de indruk dat uw kantoor efficiënter ingedeeld kan worden? Wilt u verhuizen naar een ander, bestaand gebouw waar uw organisatie beter in gehuisvest is? Of wilt u (interieur- of indelings)advies in het kader van de 1,5 meter samenleving op kantoor, vergezeld met een maatpakket van organisatorische maatregelen? Of heeft u andere vragen op het gebied van huisvesting, indeling, interieur of facilitaire kwesties?

ES-Office maakt het verschil. Bel of mail ons voor een vrijblijvend gesprek om te bespreken wat nodig is. Wij helpen u graag vooruit.

Bel ES-Office, 06-30712121
Of mail ons, esther@es-office.nl

ES-Office, samen vooruit

ES-Office
Esther Sajet
M esther@es-office.nl
T 06-30712121